Ik blog nooit in opdracht, maar wel op verzoek. De meeste boeken die ik hier bespreek heb ik met zo'n verzoek gekregen van de uitgevers. Dat betekent niet dat
zij -of wie dan ook- enige invloed kunnen uitoefenen op de inhoud van dit blog. Ik blog gewoon zoals ik er zelf over denk.

Reacties? Graag! Ik stel het zeker op prijs als mensen de moeite nemen om te reageren.
Heb jij ook een weblog over boeken? Ik ben nieuwsgierig, dus laat gerust een linkje achter in jouw reactie.


dinsdag 11 oktober 2016

Update


Wie mijn blog een beetje volgt, heeft allang in de gaten dat er iets mis is: ik blog niet meer.
Kort na mijn laatst gepubliceerde blog 'overleed' mijn pc. Het ding is zó oud geworden dat het vervangen van enkele losse onderdelen niet eens meer mogelijk is, de aansluitingen zijn te antiek. Geld voor iets nieuws heb ik ook niet zomaar, daarom behelp ik me momenteel met mijn telefoon, waar ik dit berichtje ook op typ.

Maar eerlijk gezegd mis ik het lezen en het bloggen wel, daarom ben ik tussenoplossingen gaan zoeken. Eind deze maand hoop ik weer een boekrecensie te kunnen plaatsen.  

Geen opmerkingen: