Ik blog nooit in opdracht, maar wel op verzoek. De meeste boeken die ik hier bespreek heb ik met zo'n verzoek gekregen van de uitgevers. Dat betekent niet dat
zij -of wie dan ook- enige invloed kunnen uitoefenen op de inhoud van dit blog. Ik blog gewoon zoals ik er zelf over denk.

Reacties? Graag! Ik stel het zeker op prijs als mensen de moeite nemen om te reageren.
Heb jij ook een weblog over boeken? Ik ben nieuwsgierig, dus laat gerust een linkje achter in jouw reactie.


dinsdag 30 december 2014

Ertussenuit

In de maand januari knijp ik er even tussenuit. 

15 februari ben ik weer terug, met De linkshandigen van Christiaan Weijts (inderdaad, de auteur van Art.285b). 

Vervolgens blog ik bij gebrek aan een 30e februari op de 28e over Het vergeten verhaal van een onwankelbare liefde in oorlogstijd van Anneloes Timmerije en Charles den Tex (huh, da's toch die thrillerauteur? Klopt, maar nu even niet).

En wie weet, misschien kan ik het boekbloggen niet laten en kom ik tussendoor nog met een verrassingsblogje. ;) 


Fijne jaarwisseling!


Geen opmerkingen: